منم امروز گرفتم شستمش فعلا گذاشتم خشک بشه هنوز استفاده نکردم اما معلومه ک نم پس میده
من گرفتم خوب نیست الکی هزینه نکن هم نم میده هم پای بچه دونه میزنه اونجاها که پلاستیک پوشک با بدنش در ارتباط هست
من نیدم خوب نیستن نم میدن
من از برند چیدامه گرفتم خیلی خوبه، تو اینستا میتونی بببنی
اولین باره میشنوم چجوریه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.