۴ پاسخ

بهش بگو بفرمایین این شما اینم بچه ات..بیا این کلاه رو گشاد کن بزار سرش تا اروم بگیره...
بچه میخاد باید گریه اش هم بخاد...

دقیقا منم همینم

چقد منی😂😂😂 شوهر منم همینجوره وقتی می‌خوابه دخترم اداهاش و گریه هایش شروع میشه
مجبورم باج بدم ساکت بمونه باباش بخابه

خیلی میترسم لوس بشه
دختر داییم سوم ابتداییه بشدت لوس و حرف گوش نکنه
اصلا ازش خوشم نمیاد میترسم دختر منم اینجوری بشه

دقیقا مشکل منم همینه
انقد بدم میاد بچهلوس باشه با گریه به خاسته اش برسه ولی شوهرم اصلا درک نمیکنه

سوال های مرتبط