۳ پاسخ

یک هفته

دخترمن هفته ای یکبار یا نهاااایت دوبار دفع داره اما موقع دفع اصلا اذیت نیست گریه نمیکنه ،مدفوعشم معمولیه

اگه شیر خودت میدی تا ۱۰ روزم طبیعیه
اگه شیرخشک میخوره تا ۴،۵ روز
منتها اصلش اینه ک بچه اذیته یا نه، اگه دلش درد نمیکنه ولش کن

سوال های مرتبط

مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان مسیح 💙💙 مامان مسیح 💙💙 ۱۲ ماهگی