خانما این سفید چیه داخل دهان دخترم

تصویر
۳ پاسخ

نیازی نیست ببری دکتر
قطره نیستاتین هم شمیایی هست به نظر من که نده من سر بچه ی اولم دادم فقط همون لحظه که میدی خوبه درمان نمیکنه همین که مراقبت کنی خودت یه کم خنکی بخوری و سر سینه تمیز کنی با شیر زود خوب میشه

قطره نیستاتین. از داروخانه بگیر روزی دوبار بهش بده

برفک دهان هست
شیشه شیر میدی بهش؟!

سوال های مرتبط

مامان زینب و زهرا🦋 مامان زینب و زهرا🦋 ۱۵ ماهگی