نیازی نیست ببری دکتر
قطره نیستاتین هم شمیایی هست به نظر من که نده من سر بچه ی اولم دادم فقط همون لحظه که میدی خوبه درمان نمیکنه همین که مراقبت کنی خودت یه کم خنکی بخوری و سر سینه تمیز کنی با شیر زود خوب میشه
قطره نیستاتین. از داروخانه بگیر روزی دوبار بهش بده
برفک دهان هست
شیشه شیر میدی بهش؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.