برفک زده
نیستاتین بگیر صبح ظهر شب بهش بده
خوب میشه تا ۴روز ده تا قطره
یکی از مامانا دیدم نوشته بود روغن بادوم شیرین بزنین خوب میکنه بازم بپرس از عطاری ها
عزیزم برو داروخونه این قطر رو بخر
پسر من هم همیطور بود بردمش دکتر همین بهش داد هر ۶ساعت ۵قطره
پسر منم همینطور شده .باور میکنی دوبار بردم متخصص . بهش قطره نیستاتین داد و یه محلول .اصلا نرفت که نرفت .الان گوشه هایع لبشم حالت بریده شده .نمیدونم دیگه چکارش کنم
خیلی بد شده ببرمش دکتر
سلام عزیزم
آفته فکر کنم باید قطره نیستاتین روش بمالی
برفک
نیستاتین بگیر بده
ای خدا دهنش جوشیده.. یا به قولی آف زده
احتمالا شیشه شیرش یا پستونکش آلوده بوده دادی دهنش مال پسر منم همینجوری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.