دختر من ۴ ماهشه هم وزن دختر منه
ووووش ننه چه کیوت
برای واکسن هم فقط پاهاش جای واکسن هارو چرب کن تا ورم نکنه و سفت نشه
قطره ۲۰ دقیقه زودتر از سر ساعت بده تا سر ساعت اثر کنه
وزن ۵۷۰۰بوده پس باید ۱۱ قطره بدی
جاش خنک بزار
پمپریز یه تایمی باز کن باز باشه
دست و صورتش می تونی بشوری
ماشاالله وزن تولدش چقد بود؟دختر من یک ماه و ۱۸ روزشه ۴.۹۶۰
تولد سه و نیم بود🥲
این کامل هست قبلی ماهش پیدا نبود
دقیقا قد و وزنش مث دختر منه
استامینوفن و چهارساعتی یازده قطره بهش بده
دائم تب و چک کن
حتی اگ تب نداشت شب حتما بیدار بمون
چون تب شب میاد سراغشون
اگه خیلی رف بالا خدایی نکرده پاشویه کن و شیاف براش بذار
البته انشالله ک اونقد بالا نمیرع
ولی شب و حتما بیدار بمون
کمپرس سرد هم روی پاهاش بذار
نه مستقیم
تویه روسری چهار پنج دور بپیج اروم بذار رو پاش ک خنک باشه فقط که ماهیچه هاش منقبض و سفت نشه
عالی یه
فقط نزار تب کنه
زودتر به نظرم بده داروشو
چه عالی خدا حفظش کنه ماشاالله
بدو تولد چند کیلو بود؟
اره عالیه
اره پسر من دوماهگی ۴۷۰۰بود و قد ۵۹
شیرخشک چی میدی بهش؟
عزیزم وزن هنگام تولدش چقد بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.