بمونه به یادگار از پایان ۴ ماهگی پناه قشنگ و خوشمزه ام

تصویر
۲ پاسخ

انشاالله بسلامتی عزیزم ....چه لباس قشنگی رامپر هستش ؟ خیلی دلم میخاس می‌تونستم از این ها براش بگیرم 😮‍💨😮‍💨😮‍💨فک میکنم گرون باشه ! چند گرفتی عزیزم

عزیزم ان شالله صد ساله بشی گل دختر🤩🥰

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل،دلارام مامان ابوالفضل،دلارام ۱۷ ماهگی
مامان ♡الوین نویان♡ مامان ♡الوین نویان♡ ۴ ماهگی