۵ پاسخ

دکتر به من گفت انبه،میوه های پر رنگ مثل آلبالو گیلاس،انواع خربزه زیر نده تا یکسالی.
من هلو و شلیل رسیده و موز میدم.هندوانه هم هر از گاهی.

یکسالگی دکتر ب من گف

۷ ماهگی به بعد میتونی بدی
ولی باید اول تست بگیری

انبه خیلی گرمه بهتره الان ندی بهش اگه هم تمایل داری حتما بخوره خیلی کم اول تست بگیر چون امکان اینکه گرمی بگیره و بدنش واکنش نشون بده خیلی زیاده

میگن شیش ولی من دادم چون گرم بود قرمز شد بدن بچم بنظرم تا یکسالی نباید داد یا خیلی خیلی کم ماهی یکی دوبار باید بدی

سوال های مرتبط

مامان قلبم💙 مامان قلبم💙 ۱۶ ماهگی
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی