لازم نیس اون بگه شما مدام باید ببریش جیششو بکنه بعدا یادمیگیره که بگه
هر بار که دستشویی میبریش بهش یه جایزه کوچیک بده مثلا شکلات، کیک، بیسکوییت یا پفیلا.. بهش بگو این جایزهی جیشه.. کم کم درست میشه.. منم تازه پسرمو از پوشک گرفتم اما هنوز وقتی بیرون از خونه میبرم پوشک شورتی تنش میکنم بهش میگم نباید تو این جیش کنی.. جیششو خبر میکنه پوشک و درمیارم جیششو میگیرم بعد دوباره تنش میکنم.. اینطوری نه به بچه استرس میگم که وای چرا جیش کردی نه خودم استرس میگیرم..
برای توی خونه هم شورت آموزشی پاش کن خونه نجس نشه
از پوشک گرفتی از جیش نگرفتی
بنظرم اصلا امادگی نداره نمیاد از دسشویی بیشتر زدع میشه پوشک کن تاخودش بکه
عزیزم یکی دوماه دیگ راه داشتی هنوز پلی دیگه مای بی بی نکن سعی کن یادآوری کنی بهش کمایبیبی ندارع باید جیش داشت بره توی دستشویی خودت ساعت بزار یک ربع یبار ببرش جیش کنه که تو شلوارش نجس نکنه بعد کم کم راه میفتع
چون شما از پوشک گرفتی فقط ولی ندادی بره دستشویی یا خودت ببریش.
پوشکش کن مسجد اینا رو نجس نکنه. در کل فرقی نمیکنه چه پوشک کنی چه نکنی توی خودش جیش میکنه.
لطفا سعی کن یادش بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.