عزیزم بهتوننگفتن تا ۳ماه بعدازعمل حق ندارین اقدام به بارداری کنین؟؟؟؟🤦🏻♀️
عجله نکن اصولا ۴ ماه طول میکشه واریکوسل
یه سال طول میکشه
هرچی میکشیم ازین واریکوسله
منم یک ساله چشم انتظارم😔
عجله نکن بعد عمل داروهاشوبده معجون وسیر بده بهش شنیدم ممکنه بعد عمل وضعش خرابتربشه
من هفت ماهه عمل کرده بم میگن از این ماه باید منتظر نتیجه باشی🥲
تا ۳ ماه بعد واریکوسل که نباید اقدام کنی
دارو داده به شوهرت ؟
انشاالله ماه بعد عزیزم 💚
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.