۹ پاسخ

عزیزم بهتون‌نگفتن تا ۳ماه بعدازعمل حق ندارین اقدام به بارداری کنین؟؟؟؟🤦🏻‍♀️

عجله نکن اصولا ۴ ماه طول میکشه واریکوسل

یه سال طول میکشه

هرچی میکشیم ازین واریکوسله
منم یک ساله چشم انتظارم😔

عجله نکن بعد عمل داروهاشوبده معجون وسیر بده بهش شنیدم ممکنه بعد عمل وضعش خرابتربشه

من هفت ماهه عمل کرده بم میگن از این ماه باید منتظر نتیجه باشی🥲

تا ۳ ماه بعد واریکوسل که نباید اقدام کنی

دارو داده به شوهرت ؟

انشاالله ماه بعد عزیزم 💚

سوال های مرتبط