۱۰ پاسخ

من ک مهمونم

رشته پلووو

خورشت آلو مسما یه غذای رشتی جات خالی عزیزم

من آبگوشت درست کردم

ماکارونی

کتلت خوبه

زرشک پلو میخوام درست کنم اینقدر گوشت خوردیم بدم اومده از فردا غذای ساده باید درست کنم

قورمه سبزی

بال و بازو مزه دار کردم

سنینگونیومت داره خراب میشه عزیزم بزارش تو آب

سوال های مرتبط