۱ پاسخ

همیشه هم بیرون روی نشانه زایمان نیست.من که داشتم دکترم هیوسین داد. گفت هروقت دلپیچه همراه با اسهال بود بخور. اما دلپیچه ساده ن اون انقباض هستش

سوال های مرتبط