۱ پاسخ

من نمیدونم چرا جدیدا تو حاملگی اینقدر استرس می‌دیم به خودمون بابا بخدا قدیما عین خیالشون نبود اصلا نمیدونستن چی به چیه سال به سال هم بچه میاوردن همه هم سالم ماها کوچکترین چیز هم کردیم استرس برای خودمون

سوال های مرتبط