۳ پاسخ

من اوایل قصدشو داشتم بعد دیدم میگن خیلی هم کارایی نداره و احتمال استفاده برای خود بچه یک درصده و اینا هزینشم که زیاده دیگه منصرف شدم

اگه هزینه نشو داری انجام بده خوبه برا بیماری های بی علاج

واسه یه بچه که انجام بدید.کلی شرایط داره که تتو نکرده باشید بوتاکس نکرده باشید،اگر واقعا خودتون شرایط و دارید یک بار ارزش داره چون به درد خودتون و بچه هاتون هم میخوره

سوال های مرتبط

مامان هامین💚🥰 مامان هامین💚🥰 ۱۱ ماهگی