۱۲ پاسخ

چطوری فاطمه جان زایمان نکردی؟

تو هنوز نزاییدی خواهر ایشالا به زودی زایمان کنی نی نی تو بغل بگیری ❤️😍منم دعا کن سر زایمان حتما یادت نره 😘🌺

سلام عزیز دلم مث من ننال از زایمان نکردن
ینی فاطمه دیراز جون تو یه زایمانی کردم خدایا مرگو با چشم خودم دیدم
😭😭

من هرکییی زایید انفالو کردم 😐😂زورم میاد بچه بغل نیستم

من ک دیگه نفسم در نمیاد 🤕 کلافمممم

یادت ی روزی ازخدا میخاستی زود زایمان نکنی خخخخخ

چه راه طولانیه فاطی 😂😂

علی جان خاله بیا زودتر منتظرتیم

من که نابودم🫠 با کوچکترین کار خونه کف پاهام درد میگیره💔

منم خسته و بیحالم همش حتی نمیشه درست راه بریم چه برسه به خوابیدن ولی خبری از درد نیست 😢

اتفاقا دیروز اومدم ببینم زاییدی
دیدم خبری نیست🤣🤣

من 39هفته و 3روز بودم رفتم بیمارستان برا تشکیل پرونده بستریم کردن زایدم. دردم نداشتم

سوال های مرتبط