چطوری فاطمه جان زایمان نکردی؟
تو هنوز نزاییدی خواهر ایشالا به زودی زایمان کنی نی نی تو بغل بگیری ❤️😍منم دعا کن سر زایمان حتما یادت نره 😘🌺
سلام عزیز دلم مث من ننال از زایمان نکردن
ینی فاطمه دیراز جون تو یه زایمانی کردم خدایا مرگو با چشم خودم دیدم
😭😭
من هرکییی زایید انفالو کردم 😐😂زورم میاد بچه بغل نیستم
من ک دیگه نفسم در نمیاد 🤕 کلافمممم
یادت ی روزی ازخدا میخاستی زود زایمان نکنی خخخخخ
چه راه طولانیه فاطی 😂😂
علی جان خاله بیا زودتر منتظرتیم
من که نابودم🫠 با کوچکترین کار خونه کف پاهام درد میگیره💔
منم خسته و بیحالم همش حتی نمیشه درست راه بریم چه برسه به خوابیدن ولی خبری از درد نیست 😢
اتفاقا دیروز اومدم ببینم زاییدی
دیدم خبری نیست🤣🤣
من 39هفته و 3روز بودم رفتم بیمارستان برا تشکیل پرونده بستریم کردن زایدم. دردم نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.