وای ک نگو الان با جنگ و دعوا درحال غذا دادن بودم گشنسه ها همچین گریه میکنه از گشنگی غذا نیبینه فرار میکنه فقط شیر شیر نمیدونم چ خاکی تو سرم بریزم
پسر منم امروز فقط یه نصف تخم مرغ خورده. هیچی هیچی سرم درد میکنه انقد حرص خوردم
پسر منم همينه روانيم كرده سه چهار ماهه استپ وزنيه
مال من گریه هم نمیکنه حالش خوبه کلا معدش که خالیه تو اقصی نقاط بدنش عروسیه
عزیزم، بله بچه هام ما اینطورین 😤🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.