اینا قدم به قدم بزرگ میشن و همین جوری هم ما رو با این به اصطلاح بدغذاییشون دق میدن😞
موندم چی بدم به جنید هرچی بدم اسهال میشه 😫😫😫😔😔
نکن رفلاکس پنهان دارن دکتر تشخیص نداد
حتی سیپرو روش اثر نداشت دکترم بردم هیچ جوابی براش نیس
نمیدونم چی قضیش معده درد دل درد چی گریه میکن گشنس غذا نمیخور غذا میبین انگار زهر دیده انگار بدترین چیز دنیاس
من یه بدغذا داشتم کلاس چهارم خوب شد
همیشه میگم بچه بدغذا مادرشو پیر میکنه
بچم کلاس پنجم شد دومی رو آوردم
اینم همینطور
فکر کنم ده سال هم باید برای این حرص بخورم
پسره من گاهی شیر میخواد اما غذا اصلا و ابدا
شما ریسورس جونیور دادین؟رفلاکسش تشدید نشد؟
دکتر بردی؟
پسر من گشنش هم بشه نمیخوره غذا الان ی هفته بیشتره ایطور شده😥😥😥
همی پسرم منم اصلا غذا نمیخوره خودم شدم بی جون بی حال ازپس ک شیر میخوره سیر نمیشه جیق میزنه دیگ شیشه شیرش آب و در حد کم ی حبه قند میندازم خیلی کم میدمش بخوره یا شربت خاکشیر درست میکنم میدم بخو ره
پسر منم از گشنگی گریه می کنه ولی نمیخورهه غذا
گاهی وقتا ، اون موقع ها قاشق اول به زور میزارم دهنش بعد استارش انگار میخوره تازه خودش بقبه ش میخوره
اما بیشتر میخواد خودش آزادانه بریزه و گند بزنه و بخوره
اره گریه میکنه ولی نمیخوره
پسز منم همش نق و گریه و همش وصله به سینم ولی هیچی نمیخوره. یه وقتا که خوب غذاشو میخوره خیلی ارومتره و به من کار نداره بازی میکنه
آره گریه میکنه و همش عصبی و کلافس ولی هرکار میکنم نمیخوره
نه، حتی شیرشم تا من ندم نمیخواد
فقط هروقت تشنش بشه آب میخواد
پسر من مثل آریا هست
چرا آخه🥲🥲 پیر شدیمممم
علت گریه شاید جایش درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.