۴ پاسخ

فک کردم یه لحظه خودتو نفرین کردی 😂
الهی ک زایمانت خوب باشه خواهر

آخ آخ منم فکر کردم داری نفرین میکنی خودتو

اولین باره برایه درد گرفتن کسی دعا میکنم😂
انشاالله امشب دردت بگیره

الهی آمین،انشاالله زایمان خوب و راحتی خواهی داشت

سوال های مرتبط