سرویکس ۳۸ و جفت پایین خطرناکه؟ تو انتیم بود

۷ پاسخ

سرویکس خوبه برا جفتتم استراحت کن ب مرور ک هفتت زیاد بشه جفت میره بالا میگن جفت سرراهی خطرناکه
من خودم جفتم پایین بود بعد ۴ روز ک رفتم جفتم اومده بود بالا

من ۳۳ خواهر. 🫤

سرویکست خوبه
ولی جفت پایین خطرناکه

من سرویکسم ۳۱ بود:/

نه سرویکس خوبه که من امروز رفتم ۳۴ بود

نه خوبه برا جفتت با پزشکت مشورت کن استراحت کن کار سنگین نکن

ن برا جفتت استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان جان مادر مامان جان مادر ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مهتاب مهتاب قصد بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد