۱۴ پاسخ

جفت ربطی به سرویکس نداره
توی سونوتو نگاه کن نوشته جفتت چیه

نه ربطی به سرویکس نداره

جفت یه چیزه سرویکس یه چیز این دوتا متفاوتن

خوبه دیگه ۳۸

عزیزم جفتت جاش خوبه فقط نوع جفتت فرق داره سیرکولار یعنی جفت به شکل حلقوی هست

طول سرویکستم خوبه و طول سرویکس و جفت دوتا چیز متفاوتن

طبق این سونوگفت

تصویر

گفت بااستراحت بالامیر

ن خوبه زیر 30 پایینه

مال من 34 جفتم قدامی و پایین

۳۵ تا ۴۰ خوب

ن عالیه

نه عزیزم 38که خوبه

من جفتم قدامی لترال راست ولی امروز دکتر گفت جفتت پایین

وااا نه بابا بالاتر از ۳۲ خوبه بالاتر از ۳۵ عالیه

سوال های مرتبط

مامان لارا و لیام مامان لارا و لیام روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری