۷ پاسخ

اره خیلی خوبه

مگه چکارمیکنه پسرت ک میخایی آرامبخش استفاده کنی

هفته اول فلوکستین ۱۰. بخور بعدش ۲۰ اگه چاقی آره خوبه

چاقی یا لاغر
یه دکتر همین اینترنتی میشه

سرترالین ظهرا بخور

دیگه معمولی ترین قرص های اعصابه...
برای شروع بد نیست🤷🏻‍♀️

فلوکستین چی هس؟

سوال های مرتبط

مامان دخی مامانی مامان دخی مامانی ۳ سالگی