سلام هفته 9بارداریمه 2روزه سمت راست زیر دلم درد می‌کنه طبیعیه یا نه

۴ پاسخ

نگران نباشید
کلا اینو بدونید اگر دردی با استراحت خوب میشه و مداوم نیست و خونریزی ندارید خطرناک نیست، در بارداری و هفته های بالاتر خیلی پیش میاد که کمر و پا و زیر دل و واژن درد بگیره ولی خب بازم با پزشکتونو در میون بزار، نظر متخصص هم بدونید

استراحت کن، اگر شبیه پریودی طبیعی

با استراحت خوب میشه؟ اگه خوب میشه نگران نباش گلم

منم سمت چپم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان همتا و تودلی🤰 مامان همتا و تودلی🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته هفدهم بارداری