اگه وزن بچت خوبه و شیر خوب میخوره عجله نکن یک ماه دیگر صبر کن با غذا بچه شیر خوردنش کم میشه
وزن گیری هم سال اول به شیره
فرنی با ادر برنج میدی؟
میخای الان شروع کنی؟
اول فرنی ساده بعد سه روز حریره بادوم بده
یکی دو هفته همین دوتا رو بده
بعدش دیگه برو سبزیجات دونه دونه امتحان کن هر کدومم سه روز تست حساسیت باید بگیری
مثلا سه روز اول سیب زمینی پوره شده با شیر رقیق کن اگر اوکی بود سه روز دوم هویج پوره شده
بعدش سه روز سوم این دوتا رو ترکیب کن بده
هر بار دوتا قاشق مربا خوری کافیه اگر بخوره
منم مامان اولیم اینارو تو دفترچه بهداشت نوشته بود
برو تاپیک اخر منو ببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.