۳ پاسخ

آره عزیزم خیلی خوشگله مبارکش باشه به سلامتی علی اصغر خودش نگهدارش باشه

وای
خیلی قشنگه
از کجا گرفتید من پیدا نکردم جایی

اره عزیزم چرا زشت باشه خیلیم قشنگه تازه دوماهیش تو محرم افتاده لباس به این قشنگی براش خریدی افرین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💞 مامان ماهلین💞 ۱۲ ماهگی