۳ پاسخ

😐😑چی بگم خیلی عجیبه .دیابت دازه دیگ بالای 90 خطر ناکه خصوصا برای بچه

300 به بالا🫪

وای خیلی خطرناکه سریع برو بیمارستان بچه باید بستری بشه

سوال های مرتبط

مامان رستا و .... مامان رستا و .... ۱ سالگی
مامان هاکان جاانم مامان هاکان جاانم ۱ سالگی