سوندو شل کن خودتو دردش بیشتره چندشه اونم یه لحظست
اسپاینالم که اصلااا استرس نداشته باش من سرم بهم وصل کردن بیشتر دردم اومد تا سوزن اسپاینال
اصلا سوند درد نداره بیخودی نگران نباش واسترس نداشته باش خیلی زود میگذره اون روز
کیه سزارینت؟
ب دکترت بگو سوند رو میخای بعد بی حسی برات بزنن، بنویسه پرستارا انجام میدن. استرس بی حسی هم داری بگو بی حسی با خواب اور میخام. خواب سبکی میری متوجه کارایی کمیکنن نمیشی. اگرم بد دردی پمپ ضد درد بگیر ولی بگو میترسی و بد دردی تا مسکن قوی و خوب برات بریزن داخل پمپ. برا احتیاط هم حتما شیاف دیکلوفناک صد بگیر ببر با خودت ببر بیمارستان. دیدی دیر میان یا نمیان پرستارا داشته باشی
تجربمو گذاشتم بخون😇
وا دختر سوند چه ترسی داره اخه، من از خدامه سزارین بشم از طبیعی میترسم
منم سز اولمه وحشت دارم
من ازهمه دنیابیشترمیترسیدم ازسزارین،ولی انقدراحت بودکه حاضرم ده تادیگه بچه هم بیارم،الانم لحظه شماری میکنم بچه دومموبدنیابیارم انشاالله
سوند اصلا درد نداره
اصلا متوجه نمیشی
سوند اصلا متوجه نمیشی
هر چی باشه از طبیعی بهتره
باز من از شیاف گذاشتن بعدش بدم میاد و یا یکی زیرم و تمیز کنه نوار بزاره
بخدا دیگه برسم ۳۷،۳۸ هفته از هیچی نمیترسم🥲🥲
من ۳ بار سزارین شدم اصلا هیچی از سوند و اون آمپول نفهمیدم. اصلا نترس هیچی نیس
وای منم
به اون لحظهای فکر کن که اومدی خونه و همه چی به خیر و خوشی تموم شده
به بیمارستان اصلا فکر نکن
سوند درد نداشت متوجه نمیشی.
سوند یه سوزش خیلی کم در حد ۵ ثانیس
نه سوند درد داشت نه سوزن اسپاینال
منم خیلی میترسیدم ولی درد نداشت اصلا
سزارین اولی؟؟
نترررررس اصلا ترس نداره
هر سوالی داری از من بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.