دوستان قرص تتراسایکلین واسه چیه؟؟؟

۶ پاسخ

برای عفونتع

اینم برات سرچ کردم

تصویر

مم ی مدت برای جوش صورت میخوردم
فک کنم کپسول نارنجی رنگ بود

برای اسهال خوبه

مگه قرصشم هست😂😅

قرص شونمیدونم من فقط پمادشودیدم

سوال های مرتبط

مامان ❣️ دو گل پسر❣️ مامان ❣️ دو گل پسر❣️ ۴ سالگی
مامان ایلیا وعلیرضا مامان ایلیا وعلیرضا ۴ سالگی