قطره اینفاکول گرفتم چجوری بهش بدم؟

۴ پاسخ

روزی سه بار بدون توجه به تایم شیردهی هر بار یک قطره چکان کامل بده، عااالیه با این روش برو حتما جواب میگیری

من هر هشت ساعت یک قطره چکان میدادم

من شبا ساعت ۸ ده قطره میدادم دکتر گفت اگه صبحم اذیته اونم ده قطره بده

تو گوگل دستورالعملش هست

سوال های مرتبط

مامان دايان🩵 مامان دايان🩵 ۱۵ ماهگی