کسی شیشه شیر هی اورشی گرفته ؟ چجوریه خوبه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

اونت و دکتر بروان و تعریف میکنن

من گرفتم دو دقیقه در اوردم نشون شوهرم بدم هرچی پرز عالمه جمع کرد
سر شیشه هم روااان ازش شیر میاد
بنظرم انتخابای بهتری میشه داشت

اونت بهتره

برای قرتی بازی و اینا خوبه پول الکی 😂 اونت بگیر بهتر از همشونه

من اونت گرفتم تعریفشو زیاد شنیده بودم

شیشه شیر هی اور شی واقعا بده

بدرد نمیخوره،، بیبی لند بهتره

برا قرتی بازی خوبه

برای پسر اولم گرفتم ولی بعد ۶ ماه نوچ شده مو بهش میچسبه

هر چی مو هست میچسبه بهش

مو بهش میچسبه چون اورگانیک سر شیشه و مومیه زود به زود فاسد میشه بیشتر برند و خوشگله

شبا میگن درجه شیشه شیر هی اورشی رو نمیشه دید

سوال های مرتبط

مامان ویهان✨(نورک) مامان ویهان✨(نورک) هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی