خانم های عزیز شما هم تو دوران بارداری ماه درد دارین؟

۵ پاسخ

ماه درد فقط به ماه ۹ میگن که همه جور دردی سراغت میاد
قبل ماه ۹ این دردا طبیعیه دیکه باید کنار بیای

آره رفتم دکتر البته بعد از اینکه دیگه دردم تموم شده بود سریع بعد که اینجوری شدم باید موقعی که درد دارم برم چون میگن احتمال زایمان زودرس هستش

من که نزدیک ماه نه شدم همه جور دردی داره میاد سراغم مخصوصا موقع خواب

نه درد زیر شکم و پهلو یه چیزی شبیهه درد زایمان هست خیلی شدید هستش

اگه منظورت سفت شدن شکمه که من دارم گاهی

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو ۶ ماهگی