۸ پاسخ

مگه دوران بارداری شیر جم میشه تو پستون؟؟؟؟ پس چرا من هیچی ندارم

حتی نباید بهش دست بزنی چه برسه بدوشی
زایمان زودرس اتفاق میفته

خب چرا باید اینکارو بکنی؟؟؟؟؟؟

😐😐😐😐😐😐😳😳😳😳😳

مگه بچه شیر میدادی الان شیر داری؟
تو هر چی بدوشی اون میاد
دست نزن تا خشک بشه . یا اگه نمیشه برو دکتر شاید دارو بده

خو برا چیته ک بدوشی؟
نیازته😂😂😂
مگ نباید اون شیر اولیه آغوض بخوره

زایمان زود رس میگیری

زایمان زود رس

سوال های مرتبط

مامان سالاری مامان سالاری هفته بیست‌وهشتم بارداری