خانما این مولتی و آهن خوبه بدم؟؟

تصویر
۳ پاسخ

من شربت ویتان میدم با اهن فروفروت

من ۶ ماه این آهنو میدادم راضی بودم
بعد الان فروفورت میدم با مولتی پدیابست

من مولتی همینو میدم ولی آهن سیدرال میدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی