خانوما ازمایش دادم بتام 18هزار خورده اس

زیاد بالا نیس؟

۷ پاسخ

چندروز تاخیری؟

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

اره طبیعیه بوده کسی بیست هزارم بوده تک قلو هم بوده اتفاقا

اگه زیاد از تخمک گذاریت نگذشته احتمالا دوقلو بارداری

برامن ١٠هزار بود يك هفته تاخير بودم!نكنه دوقلوعه؟🤣

بستگی داره چند روز تاخیر باشید و چند روز از تخمک گذاری گذشته باشه

اره زیاده

سوال های مرتبط

مامان آیلار مامان آیلار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا 🩷🩷 مامان هدیه خدا 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری