۱۹ تیک لباس سایز یک ندارع بیمارستانی؟

۶ پاسخ

۱۹تیکه فقط دور پیچش استفاده نمیشه وللله همش استفاده میشه

نه دیگ همون سایز صفر بعضی از مارک ها سایز صفرشون مثل یک بزرگ

من گود مارک گرفتم قواره اش بزرگه انگار ۲۰ تیکه

نه صفر تا ۳

عزیزم پیشنهادم بهت اینه اگه لباس به اندازه ی کافی گرفتی و پتو اینا گرفتی جدا لباس اینجوری جعبه ای چند تیکه نگیری
بجاش لباس تیکه ای جدا جدا بگیری
چون تو این پک ها وسایل بلا استفاده زیاده

چه خبره ۱۹ تیکه کلی چیز اضافی داره ۷ تیکه بگیر بسه بعدم زود کوچیک میشه
دو سه دست متنوع براش بگیر

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد