۱۹تیکه فقط دور پیچش استفاده نمیشه وللله همش استفاده میشه
نه دیگ همون سایز صفر بعضی از مارک ها سایز صفرشون مثل یک بزرگ
من گود مارک گرفتم قواره اش بزرگه انگار ۲۰ تیکه
نه صفر تا ۳
عزیزم پیشنهادم بهت اینه اگه لباس به اندازه ی کافی گرفتی و پتو اینا گرفتی جدا لباس اینجوری جعبه ای چند تیکه نگیری
بجاش لباس تیکه ای جدا جدا بگیری
چون تو این پک ها وسایل بلا استفاده زیاده
چه خبره ۱۹ تیکه کلی چیز اضافی داره ۷ تیکه بگیر بسه بعدم زود کوچیک میشه
دو سه دست متنوع براش بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.