۴ پاسخ

وای منم میخاستم همبن تاپیک بزارم .من هروقت شبا کباب بخورم ایطور میشم

منم همینطوریم فک میکردم زرد الو خوردم برای همونه رفتم دکتر هم دارو نداد گفت از زردالو ست ببخشید اسهال شدم ولی خب الان ۳روزه همینم دلپیچه و شکمم سفت میشه

منم همینم

منم امروز اینجوری بودم تازه نفسمم تنگ شده بود و سمت چپ شکمم هم هنوز از صبحه تیر میکشه نمیدونم ب چه دلیل هست

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری