سلام خانوما دلدرد و دلپیچه تو هفته من طبیعیه؟

۳ پاسخ

توی بارداری همه چی طبیعیه جز خونریزی که خطرناکه باید کنترل بشه

من افتضاحم هرچى ميخورم ٥ دقيقه بود تو دستشوييم از فرط درد دلپيچه عرق مى كنم لباسم كامل خيس ميشه

وااای منم خیلی دل‌درد ودلپیچه دارم

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا ۴ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی