بچه ها بنظرتون زوده یارارو بزارم کلاس رقص؟

تصویر
۹ پاسخ

نه زده میشه یک سال دیگه صبر کن

از سه سالگی بفرست

نه بابا بچه دو ساله کلاس رقص؟؟؟؟ مگه ریتم میفهمه چیه بچه اینقدی
فقط با اهنگ به روش خودش میرقصه و باید اجازه بدی بچه یسری استعدادهای خودش رو به نمایش بزاره همش نباید اموزش باشه
حالا ژیمناستیک میشه از سه سال بزاری ولی رقص بزار خودش برا خودش اختراع کنه یا اینکه باهمدیگه بزقصید زود یاد میگیره

اگه دوسالشه که آره زوده ، چیزی از آموزش رقص متوجه نمیشه

خیلی کوچولوعه هنوز
باید به سنی برسه که حرف شنوی از مریی داشته باشه و طاقت خستگی و تمرین و داشته باشه
اینجوری زود بفرستی فقط دلزده ش میکنی

نه خوب سنیه منم دخترمو میخوام بزارم خیلی وقته تو ذهنمه

پسرو الان خیلی زوده بخوای رقص یاد بدی چندان لازم نداره

یارا همین بچته ک 2 سالس؟

سوال منم هست همینطور موسیقی و شنا ژیمیناستیک چ سنی میشه فرستاد

سوال های مرتبط

مامان فائزه مامان فائزه ۲ سالگی