من ارغوان میخوام بذارم
وایییی دقیقا شبیه من
اصیلا. ادلیا .
لنا،لیانا،نیلا،آنیل، قشنگن بازم سلیقه ایه
ارسلان وارمغان
ارسلان و ابرا
ارسلان واسرا
ارسلان و اسما
من اسم دخترمو گذاشتم سدنا یعنی سجده کننده خانه خدا
باز من همین مشکلو برا انتخاب اسم پسر دارم😂
طرلان به ارسلان میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.