چرا من نمیتونم یه اسم دختر انتخاب کنم از این اسم جدیدام خوشم نمیاد

۸ پاسخ

من ارغوان میخوام بذارم

وایییی دقیقا شبیه من

اصیلا. ادلیا .

لنا،لیانا،نیلا،آنیل، قشنگن بازم سلیقه ایه

ارسلان و‌ارمغان
ارسلان و ابرا
ارسلان و‌اسرا
ارسلان و اسما

من اسم دخترمو گذاشتم سدنا یعنی سجده کننده خانه خدا

باز من همین مشکلو برا انتخاب اسم پسر دارم😂

طرلان به ارسلان میاد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی