من چرا نمیتونم اسم انتخاب کنم 😭
اسم دختر

۱۶ پاسخ

چون فکر میکنی باید یه اسمی انتخاب کنی ک هرکی شنید انشگت ب دهن بمونه
و ادما قراره به وجد بیان از اسم بچه ت
خاص ترین …کمیاب ترین….
در صورتی ک دخترت فقط ی اسم با آوا و تلفظ معمولی میخواد یا یه معنی معمولی رو به خوب

هیچی و به هیچکس قرار نیست با اسم خاص بچه ت ثابت کنی

من انقدر دس دس کردم که همسرم آوا رو انتخاب کرد🤣🤣

من از اسم نیلای خوشم میاد

منم دخترم پنج روزشه اسم نداره شوهرم میگه مهیا منم رد دادم

منم هنوز انتخاب نکردم خیلی سخته خدایی🫠

بیسان
مهبان
آوان
نیوان
ژیوان

منم هنوز انتخاب نکردم 😐

منم هنوز انتخاب نکردم 🫤🫤🫤

خدا به من پسر داد ولی اگر دختر میشد یا دلبر میذاشتم یا روشنک

منم نمیدونم چی بزارم

آوینا خانوم

پناه
نوا
برکه
رها
نفس
راز
دلوین
سوین

عادیه منم تا الان انتخاب نکردم

یکی از سخت ترین کارهای دنیاست

شَهرزاد🫠

تو تنها نیستی منم نمیتونم

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وششم بارداری