چرا نمیتونم اسم دختر انتخاب کنم 😐

۷ پاسخ

لیانا بذار
من اگه دختر بود میذاشتم🫠♥️

تنها نیستی😅
سخت ترین انتخابه

روشا
رویسا
الارا

خیلی سخته هم قشنگ باشه هم لطیف باشه هم روان باشه هم به ناز دخترانه بیاد

چون خیلی اسم های خوشگلی هست ادم میمونه
اِلا
ارغوان
لیا
نیلا

منم همینطور🫠

من دیگه بچم‌به دنیا اومد هنوز نتونستم انتخاب کنم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وششم بارداری