چرا نمیتونم ی اسم زیبا برای دخترم انتخاب کنم 😭

۱۸ پاسخ

نورا
ماهلین
نهال
ماهک
سوین
النا

من عاشق اسم لی لی بودم هر بار این اسم رو تو بارداریم میشنیدم چشام پر اشک میشد؛لی لی رز، لیلیان 🥺هنوزم دلم پیششه

شاینا

شایلین ،شکیبا

نیل
نیلماه

بزار پناه هروقت خواستی صداش کنی بگو پناه مامان یا پناهم خیلی اسم جالبیه خیلی خوبه

منم هنوز تصمیم نگرفتم

شاهان و شیلان هم قشنگه شیلان کردیم معنیشو نمی‌دونم ولی قشنگه بنظرم

من لیانا میخام بزارم....دلانا هم خیلی قشنگه

شمیم و شاهان

ما قراره بزاریم ایل ماه🥰😍

لیانا ، نهال

اره سخته یه اسمی ک بزرگم شد راضی باشه من دخترم اسمش رها ۱۵سالشه خیلی راضیه دوسش داره این دخترم موندم چی بذارم وقتی بزرگ شد نگه این چه اسمیه پسرا سخت گیرنیستن

شاهان و شاهدخت ..یا شادی ..

خواهر تو که هنور 31 هفته ای کلی وقت داری
مارو بگو که دیگ فکر کنم بسپرم دست مسئول ثبت احوال😀

اسمشو بزار شَهرزاد🥹🧚🏻‍♀️

چ بکنیم🤕🤕

اسمشو بزار آیرین اسم دختر منه یعنی زرنگ و شجاع

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان ρꫀ𝕣ꪖꪀડꪖ💗👧🏻 مامان ρꫀ𝕣ꪖꪀડꪖ💗👧🏻 ۱۳ ماهگی