نورا
ماهلین
نهال
ماهک
سوین
النا
من عاشق اسم لی لی بودم هر بار این اسم رو تو بارداریم میشنیدم چشام پر اشک میشد؛لی لی رز، لیلیان 🥺هنوزم دلم پیششه
شاینا
شایلین ،شکیبا
نیل
نیلماه
بزار پناه هروقت خواستی صداش کنی بگو پناه مامان یا پناهم خیلی اسم جالبیه خیلی خوبه
منم هنوز تصمیم نگرفتم
شاهان و شیلان هم قشنگه شیلان کردیم معنیشو نمیدونم ولی قشنگه بنظرم
من لیانا میخام بزارم....دلانا هم خیلی قشنگه
شمیم و شاهان
ما قراره بزاریم ایل ماه🥰😍
لیانا ، نهال
اره سخته یه اسمی ک بزرگم شد راضی باشه من دخترم اسمش رها ۱۵سالشه خیلی راضیه دوسش داره این دخترم موندم چی بذارم وقتی بزرگ شد نگه این چه اسمیه پسرا سخت گیرنیستن
شاهان و شاهدخت ..یا شادی ..
خواهر تو که هنور 31 هفته ای کلی وقت داری
مارو بگو که دیگ فکر کنم بسپرم دست مسئول ثبت احوال😀
اسمشو بزار شَهرزاد🥹🧚🏻♀️
چ بکنیم🤕🤕
اسمشو بزار آیرین اسم دختر منه یعنی زرنگ و شجاع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.