۱۱ پاسخ

بعد سه ماه تاپیکت دیدم بلاخره چی گذاشتی

نفس
نلین
دلوین
ابرا

آنیا
محنا
مهوا
ال آی
آوین

من چون اسم دختر بزرگم ستیلا هست
این خانومی رو میذارم سوفیا
چون فامیلیشون با س تموم میشه
نوشتن اسم و فامیلیشون کنار هم آهنگین میشه

مهرو. نیاز

نوران
مهوا
آوینا

ماهلین نورا دینا

من اسم دخترمو‌ آلا گذاشتم به معنی نعمتهای فراوان

هیلدا 🌺 یعنی شکوفه درخت هلو 😊

روشنا🩷

نور
ترنم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان ارسلان و فندق مامان ارسلان و فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری