۲ پاسخ

من ببلاک ای آر و ساده قاطی گفت میدادم رفلاکس داشت

من نان میدادم
نصف نان ای ار
نصف ساده
ولی دکتر گقت قاطی کن بده
بعدش کلا ای ار بذه
چون رفلاکس داره بچم

سوال های مرتبط