۸ پاسخ

برا پسرم عدسی درست کردم نصف قاشق غداخوری به زوووور خورد به کلک و دس دسی کردن
وزنشم کمه چقد غصه میخورم سر همین لذا نخوردنش🤦‍♀️

من امشب پسرم ۵تا قاشق چایی خوری عدسی خورد من خوشحال ترینم الان

اره بابا
مگه معدشون چقدره
سخت نگیر
قبل خواب شیر بهش بده

منم دخترم براش سوپا درست کردم نخورد(همیشه کلی میخورد) مجبور شدم چندتا لقمه نون پنیر بدم یکم سیر بشه
امروز فقط با اب خودشو سیر کرد

شاید دوست مداشت طعم و مزه رو‌ تا حالا دادی؟

دختر من سه تا خلال سیب زمینی سرخ کرده خورد

خوراک شون همینجوری کم
پسرمنم حتی یه قاشق غذاخوری نشد غذایی که خورد

انشاالله بسه اگه گشنه بود بازم میخواست بهش دادی؟

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی