من همینجوری شدم
و شیر نان میدم
من شیرم خیلی کمه یه قاشق شاید بشه . نتونستم شیر بدم خیلی ناراحتم
بهش شیر اپتامیل میدم به نظرم بازم خداروشکر 😍🥹 همین که سالمه شکر مهم نیست بزرگ میشه بچه هر جور باشه تازه شیر خشک تپلی میشن 😍
من هم شیر نداشتم هم سردرد وحشتناک میگرفتم جوری ک غش میکردم
دیگ شیر خشکی شد ولی مهم سیر شدنشه
اونجوری جفتمون اذییت میشدیم 🥺
آپتامیل به نظر من ...ولی سینتو بذه اول صبخ یا تو خواب بدی میخوره اولش یکم فشار بده بریزه دهنش بعد بده بمکه
عزیزم برو مرکز های بهداشت که یاد میدن چجوری سینه به بچه بدی شاید راه حلی باشه که بازم سینه بگیره
سلام منم دلم می خواست شیر منو بخوره اما نشد
من دو ماه و نیم دادم بعدش دیگ شیر خشک دادم گیگوز میخوره عالی و سبکه
از منم نگرفت چون نارس بود . وای میدوشم یکمی بهش میدم تو روز .من پری نان دکتر براش نوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.