۵ پاسخ

خیلی شلوغه خوشگلم یا ی داکت بزن یا ببر پشت تلوزیون چسبی چیزی بزن

چون شلوغه خودت ببیندش تا شوهرت بیاد

کوووووو

چون سس خولن

😂😂😂😂اصل قضیه رو ول کردن ب سیم گیردادن

سوال های مرتبط