۷ پاسخ

اروغشو‌بگیر بعدم به پهلو بزارش یک چیزی بزار پشتش که تکون نخوره همین جوری به پهلو باشه

عزیزم از رفلاکسه. نیم ساعت بعد از اینکه شیر خورد بابد عمودی نگهش داری... یعنی رو شونه ات بندازی که شیر از معده وارد روده بشه و دیگه برنگرده. دختر من بعد هر شیری که میخوره دو تا یا سه تا آروغ میزنه شما هم به یه آروغ اکتفا نکن

زیاد شیر خورده نگران نباش بعدشم شیر مایع س خفه نمیکنه نگران نباش خودش میاد بیرون فقط اینجوری شدنی یهو بلندش نکن که راه تنفسیش بسته شه یه طرفه کن بزن پشتش بعد همون‌جوری یه طرفه بلند کن رو دستت پشتش بزن
بعد شیر آروغ هم زد زود نخوابونش بزار یکم تو بغلت باشه

خانم ها اینجوری خوبه گذاشتم بخوابه اگ دوباره شیر از دماغش بیاد اتفاقی نمیوفته

تصویر

اروغ بگیر سرشو ۴۰_۳۰ درجه بالاتر بذار
زیاد بهش شیر نده ،

اروغش گرفتی بعدخوابوندی یانه؟؟

بالش سرشو یکم بلندتر بزار یه مدت ،شیر اضافی هست

سوال های مرتبط