خانما دخترم آبریزش بینی داره چی بهش بدم

۹ پاسخ

اگه سنش زیر یک ساله باتوجه ب وزنش دارو بهش بده مثلا شربت دیفن هیدرامین رو ۲سی سی بدش هر۱۲ساعت چون خواب آوره
آزیترومایسین ۱۰۰براش بگیر روز اول ۲سی سی روزهای بعدی ۱سی سی وفقط روزی یکباربهش بده

شربت پلارژین خوبه سیتریزین

عزیزم رفتی سونوگرافی.

شربت پلارژین 8ساعتی و سیتریزین هرشب یه قطره چکان

خودت چند سالته

اگه حساسیت باشه سیتریزین هم خوبه

پلارژین کیدز خوبه هم برا ابریزشه هم سرما خوردگی

شربت سیتریزین بده
قطره سدیم کلراید بریز تو بینی

چند سالشه

سوال های مرتبط

مامان شایان و شهرزاد مامان شایان و شهرزاد روزهای ابتدایی تولد