۱۵ پاسخ

چرا توکل بخدا نمیکنی؟ دیگه مثبت شد و بسپار ب خدا این دلهره چیه این وسط

۴۸ساعت بعد ازمایش اول تیتر بتا رو تکرار کن

حدود یک و نیم تا دو برابر شده بود خوبه رشدش

همون ساعت همون آزمایشگاه برو

مثبته دیگه عزیزم فقط ۴۸ساعت بعد اون آزمایش دوباره تکرار کن ک از رشدش خیالت راحت بشه

منم هفت روز پیش زدم ولی هیچ علایمی ندارم 🥺

عزیزم فولی چ سایز آمپول آزاد سازی زدی منم این ماه زدم

برو پیش دکترت

ان شاءالله که دقیقه مبارک باشه عزیزم😍😍

مگه ازمایش خون ندادی؟ازمایش خون دقیقه

مثبته دیگه نگران چی هستی😍😍

ان شاالله بارداری علایم خاصی داری

اره عزیزم ازمایش کاملا دقیقه خیالت راحت

طبیعیه این درد شکم اونم زیر شکم مث درد پریودی

عکس ازمایش بذار

چرا الکی خودتو نگران میکنی وقتی ازمایش دادی
معتبر تر از ازمایش وجود نداره دیگه🙂

عزیزم ازمایش دقیقههه نگران نباش گلم

سوال های مرتبط