۸ پاسخ

الناز جون الان که بچه ت نه ماهش شده راحت تر شده نگهداریش و غرهاش نسبت به چهارماهگیش؟

بادوم خیس کن رنده کن بریز تو فرنی اش

پسته گردو

وای من هنوز جرات نکردم بدم چون فعلا داره داروی رفلاکس میخوره میترسم رفلاکسش بدتر بشه

@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید🌹😘
این هم شماره مه09168947617

تست بگیر من از نه ماهگی شروع کردم دادم

بادام درختی و پسته فک کنم مجازه

گردو ، بادام ، فندق ، پسته
دکتر پسرم اینارو گفته میتونم بدم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی